Saturday 20 October 2012

Cinch Shake Mix

Apa Cinch Shake Mix ni ye? Name mcm best je.. :-).. Memang best pon sbb Cinch Shake Mix membantu dalam menurunkan berat badan.. Ia adalah antara satu product di dalam pengurusan berat badan Shaklee.. Cinch Shake mengandungi kalori yg sgt rendah dan tidak sesuai utk ibu yg sedang menyusukan bayi.. Setiap kali anda menikmati Cinch Shake, anda akan memperolehi 24 gram protein dan ini adalah penting. Mengapa? Ini kerana protein digunakan untuk membina otot yang boleh meningkatkan metabolisma anda dan membakar kalori.  Makanan yang kaya dengan protein juga dapat menahan kelaparan, ini boleh membantu mengurangkan pengambilan makanan ringan di antara waktu makan. Dan tidak ketinggalan juga terhadap kandungan leusina dan zat-zat yang diperlukan oleh badan anda.
  • Memberikan khasiat seperti satu hidangan tetapi dengan rasa seperti santapan manis/ pencuci mulut 
  • Mengandungi Cinch Pro™ iaitu suatu campuran protein eksklusif yang diperkaya dengan asid amino leusine Diperkaya dengan Leucine™ untuk memelihara otot semasa anda mengurangkan berat badan
  • Terdapat 24 gram protein dalam setiap sajian bagi membolehkan anda berasa puas dan kenyang
  • Mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dalam setiap sajian
  • Nilai glisemia yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga
  • Memberi 35% atau lebih Nilai Harian (Daily Value) bagi 21 vitamin dan mineral yang penting
  • Tiada perisa, pewarna atau pemanis buatan
  • Soya bukan GMO
Ada 3 pilihan rasa yg yummeh, 
- Cafe Latte
- Chocolate
- Vanilla



Cinch Shake Mix
Retail price RM173.00 (WM)/ RM181.00 (EM)
 
Hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan bantuan berkaitan produk di 019 - 6090870 atau email ke sysupermama@gmail.com. Saya juga menyediakan COD disekitar Bangi, Putrajaya, Serdang, Balakong dan Hulu Langat.
 

tapi, perlu saya ingatkan disini,
produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau menyembuhkan sebarang penyakit. Ajal maut ditangan Tuhan. Kita sebagai manusia hanya berusaha dan berikhtiar.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...