Wednesday 11 June 2014

Shaklee National Conferences 2013/14

Kemeriahan di Shaklee NC masih terasa. 2 hari berkampung kat Sunway Convention Centre, banyak memberi kesan dan impak dalam membina semangat dan keyakinan diri. Saya ni cume Coordinator je, banyak lagi tangga yang saya kene daki.. Sr Codi, Key Codi, Sr Key Codi, Master Codi...

NC tahun ni adalah berdasarkan cycle tahun lepas... Cukup point, dapatla bilik.. Saya? Alhamdulillah, dapat.. Rezki.. Tapi saya tak stay hotel pon..balik.. Anak2 kat uma.. Weekdays keje, weekend pon berkampung kat sunway, sian anak2... Family 1st, keje 1st, shaklee pon 1st.. So, kene la pandai manage.. :-)

Ok, jom.. Layan gamba.. Biarlah gamba berbicara... Eceehhh... Zaassssss...


Award sy sepanjang 2 tahun dgn shaklee.. Alhamdulillah... More, next year..


View dari bilik... Tunjuk kat abg Qays, melompat2 dia.. Budak suka air, camtula... Hihi


Antara master fav saya... Atok laser dgn akachan...


Faizal tahir on show.. Marbeles and he's soooo sporting.. 


Antara suprise yang shaklee bagi to those yang dapat bilik.. Best, kan?? Yeaaaaayyy....

Best tak agak2nya.. Dapat kunci besar lagi... Tu tgkla kat gamba 1st tu... Tu adalah simbolik utk Car Bonus.. Shaklee tak bagi kereta, tapi shaklee bagi duit suh beli kete.. Taknak beli kete pon takpe.. Gunela duit tu untuk bende lain.. Suke ati.. ^_______^... Saya tak beli kete, bayar jela kete yang ada.. Tak pon, kete asben bayar, duit saya, saya simpan.. Ngeh ngeh... How i wish!! Hihihi...

Wanna join us?? Menambah mutu kesihatan?? Menambah income?? Menambah kawan?? PM me now... 019 6090 870... Or sysupermama@gmail.com.. Or kat FB juga.. Jangan cakap da terlambat, because, its better late than never... 

-MamaQ-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...