Saturday 21 February 2015

Pengedar Shaklee : Side Income?

Saya, MamaQ adalah trusted SID anda. tak percaya, cubela beli dengan saya. hihi.. Continously consultation tak kira masa. insyaallah, saya sedia membantu. Saya adalah pengedar dari Bangi dan Cash-on-delivery disekitar Putrajaya, Bangi, Kajang, Hulu Langat, Serdang dan Seri Kembangan. 


Ramai yang tengah cari side income diwaktu waktu camni. Mane taknya, dengan kenaikan harga barang, harga umah, macam2 lagila yang da tentu kita kene guna duit gaji kita.. kalo tak nak gune duit ape lagi, ye tak? weekk... Saya pon pada mulanya join sebab nak beli vitamin murah untuk makan sendiri.. Masa tu saya tgh makan set breastfeed, anak no 2.. sebulan lepas daftar, saya jadi jatuh cinta.. nak tau tak sebab ape?

1. sebab saya da rasa keberkesanan set breastfeed tadi.
2. sebab saya rasa saya akan lebih happy kalo dapat share dengan orang lain.
3. dan lebih happy lagi kalo orang lain happy.
4. sebab ia memberi saya income yang menarik.

ok, jadi, dibawah adalah a few bende yang semua kene tau. 

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee

Anda anda sume bole mendaftar, tapi kenela membuat pembayaran untuk registration fee, cume RM65 ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma. keahlian adalah seumur hidup. Anda cuma perlu menghubungi saya. pendaftaran bole buat online je sekarang ni thru website shaklee2u. senang je, dihujung jari. 

Yuran keahlian Shaklee

Macam cara yang pertama tadi, pendaftaran ialah RM65 (kalo anda nak gi branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit kalo anda nak diorang pos kepada anda, atau dihantar melalui saya. Biasanya yang jadi join ahli ni bayar RM75 terus. sebab nak senang.. tapi ada jugak yang nak amik sendiri sebab nak amik aura Shaklee.. Murah bukan? dengan pulangan yang menarik, sure tak menyesal.

Tak Perlu Maintain point dalam Shaklee

Kalo sekiranya anda join sebab nak makan sendiri, share dengan sedara mara ke, anda tak perlu bimbang untuk maintain point. dan sekiranya anda seorang yang inginkan bisnes, anda akan tengok lebih dari sekadar maintain point sahaja. suprise, bukan? 

Tak Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?

Betullah tu.. Tak perlu maintain point atau ada pembelian. kalo nak bisnes, kenela maintain. normalla tu... ;-)

Apa nak buat jika anda dah daftar dengan orang lain tapi nak join di bawah saya?

Anda boleh tukar upline dengan register semula. apa yang perlu, daftar semula macam masa mula-mula join dulu. bagi details, saya akan daftarkan.. sekarang ni sume pon online..

Apa kelebihan jadi ahli Shaklee

yang pasti dan paling penting, mestila pasal harga.  Harga yang anda dapat adalah harga ahli. Exclusive product are for exclusive people.. :-).. Bole contact saya untuk mengetahui Pricelist Shaklee. saya punye da lunyai. tapi no worries, saya ingat sume. ^____^

kalau jadi coordinator (saya la tu..hihi) ke atas, ada insentif, dapat pegi trip free 5 star, dapat duit kereta (saya da dapat), dapat elaun mcm2. tu je la. tak banyak pun dalam beberapa puluh ribu je. ;-)


Dengan menjadi ahli di bawah saya, anda boleh memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri di bawah bimbingan team terdekat kami.

Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli, boleh terus hubungi saya 019 - 6090870 atau email sysupermama@gmail.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...