Thursday 26 February 2015

Cara Mudah Menghilangkan Jeragat Hodoh Di Muka

Jeragat memang normal. tapi kalo da banyak sangat, memang nampak hodoh. lagi-lagi kalo kulit putih. Berdasarkan kajian, jeragat ni biasa kepada orang Asia, Malaysia tak terkecuali dan menyerang di bahagian pipi. Perempuan lebih kerap terdedah kepada jeragat dgn nisbah 12:1 dari lelaki.

Antara sebab-sebab Jeragat berkampung kat muka

1. Terdedah kepada cahaya matahari yang terik
2. penggunaan hormon, cthnya pil perancang
3. Penggunaan kosmetik yang tidak bersesuaian dengan kulit
4. Keturunan

Saya pon tak terkecuali dari masalah jeragat. Mungkin sebab keturunan (agaknyala) sebab saya tengok mak saya pon ada masalah yang sama.. nenek saya jugak.. haha.. jeragat bukanla satu masalah yang besar kalo jeragat tu ada sikit-sikit. tapi akan jadi masalah besar kalo jeragat macam ni.

Jeragat yang hodoh dimuka
Sebenarnye sekarang ni da banyak sangat produk yang mampu memudarkan jeragat kat wajah. Antaranya penggunaan Vitamin E. Mari kita fokus pada Vitamin E Shaklee. Vita E shaklee ni dibuat dari minyak soya dan minyak biji gandum yang diekstrak dan digabungkan dengan 8 jenis vitamin E dan setakat ni, ia adalah vitamin E yang paling lengkap dipasaran.

Cara makan vita E

Sebiji je sehari. saya biasa makan malam, after dinner. ^__^

Tengokla customer saya ni.. Happynye dia dengan perubahan kulit muka dia. Dia hepi, saya lagila hepi.. 


Bestkan? lagi-lagi bila asben puji.. hhihi... 

Saya MamaQ, trusted SID anda. 0196090870. COD Bangi, Putrajaya, Kajang, Serdang, Balakong, Seri Kembangan, Hulu Langat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...